تاثیر بن مژه در زیبایی چشم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
11:57
مهناز محمدی

بن مژه

انجام تاتوی بن مژه برای کسانی که در محیط های خاصی مانند اداره، مراکز علمی و ... کار می کنند و زمان برایشان اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین روش های زیبایی دائم صورت است. در تاتوی بن مژه رنگ دانه ها بین ریشه مژه ها به صورت منظم تزریق می شود. بن مژه برای کسانی که چشم های درشت و مژه های کم پشت دارند نیز مناسب است. همچنین بهتر است قبل از انجام تاتو با عوارض بن مژه آشنایی داشته باشید.

بن مژه

تاثیر بن مژه در زیبایی چشم

چشم ها در زیبایی تاثیر فوق العاده ای دارند، در تاتوی بن مژه رنگ دانه ها بین مژه ها بر روی خط مژه تزریق شده و باعث می شود مژه‌ها پرتر، سیاه تر و ضخیم تر دیده شود. تاتوی بن مژه چشم ها را خوش حالت می کند و از بی رنگی در می آورد.

بن مژه

مزایای تاتوی بن مژه

صرف زمان کمتری برای خودآرایی

امروزه استفاده بهینه از وقت و زمان اهمیت زیادی دارد، با انجام این تاتو می‌ توانید وقت کمتری برای آراسته شدن خود صرف کنید.

بن مژه

تمیز بودن آرایش چشم

وقتی برای رفتن به مکانی وقت کمی دارید، اگر با عجله چشم های خود را آرایش کنید، استرس و لرزش دست باعث می شود آرایش چشم تان به هم بریزد و برایتان دوباره کاری شود. اگر از این تاتو استفاده کنید آرایش تمیز و همیشگی برای چشم های خود خواهید داشت.

بن مژه

جلوگیری از حساسیت چشم ها

اکثر خانم ها چشم هایشان به مواد آرایشی مانند خط چشم و مدادهای مخصوص چشم حساسیت دارند. بر اثر استفاده مداوم از خط چشم و مدادهای چشم و تماس قسمت داخلی چشم با این مواد، چشم ها تحریک شده و بیماری های غیر قابل جبران به وجود می آید.

بن مژه

زیباتر شدن چهره

تاتوی بن مژه با زیبا و جذاب کردن چشم ها زیبایی چهره یتان را افزایش می دهد.

بن مژه

جلوگیری از چروک شدن پوست چشم و پلک

برای آرایش چشم ها می ‌بایست پوست پلک تا حدی کشیده شود تا خط چشم صاف و زیبایی داشته باشید. پوست اطراف چشم ها نسبت به سایر پوست بدن نازک‌ تر است. با کشیده شدن پوست پلک و پاک کردن آرایش چشم، به مرور در پوست اطراف چشم چین و چروک ایجاد می شود. با تاتو چشم از چروک شدن پوست اطراف چشم هایتان جلوگیری کنید.

بن مژه

مناسب برای افراد سن بالا

با گذشت زمان و بالا رفتن سن چشم ها بی رنگ شده و جذابیت شان را از دست می دهند و خانم ها به مرور زمان دچار لرزش دست شده و کشیدن خط چشم برایشان سخت می شود. با انجام تاتوی چشم می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

بن مژه

مراقبت های پس از انجام تاتوی بن مژه

  • پس از انجام تاتوی چشم از تابش مستقیم نور آفتاب به صورت خود جلوگیری کنید.
  • چشم های خود را 3 روز با آب نشویید.
  • پس از انجام تاتوی چشم از کمپرس یخ به مدت 24 ساعت استفاده کنید.

بن مژه

نکات مهم موقع انجام تاتوی بن مژه

  • برای جلوگیری از ورم چشم ها کنترل فشار دست تاتو کار اهمیت زیادی دارد.
  • تزریق رنگ دانه ها بین مژه ها می ‌بایست منظم انجام شود.
  • قبل از انجام تاتوی چشم می ‌بایست از قطره استریل چشمی استفاده کنید.
  • داروی بی حسی را کمی بالاتر از بین مژه استفاده کنید.
  • اگر می خواهید از تاتوی بن مژه برای قسمت پایین چشم استفاده کنید، به دلیل رفتن داروی بی حسی به داخل چشم و ایجاد سوزش و حساسیت، از داروی بی حسی برای پایین چشم استفاده نکنید.

بن مژه

"از بهداشت محلی که تاتو میکنید و مهارت تاتو کار مطمئن باشید."

دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن ، آموزش طراحی با حنا و دیگر دوره های تخصصی در آموزشگاه آرایشگری زنانه هنر آموزان برگزار می شود.


[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]